2014. február 6.

Társszerző lettem!



Kedves Olvasóim!

Bár mostanában úgy tűnhetett, hogy egyáltalán nem foglalkozom az írással, a helyzet az, hogy eléggé megszaporodtak az ezzel kapcsolatos teendőim. Szeretném veletek is megosztani a hírt, miszerint társszerző lettem a Képmás magazinban. Volt egyetemi csoporttársammal és egyben jó barátnőmmel pszichológiai témákat feszegetünk közérthető nyelven. Úgy tervezzük, hogy mindig valamilyen könyv- vagy filmélményen keresztül világítjuk meg a problémát, s aztán térünk rá annak elemezgetésére, a lehetséges lépések vázolására. Az emberek így nem csupán egy nagy adag tényhalmazt kapnak, hanem utána tudnak nézni, belemélyedni azáltal, hogy ők is megnézik a filmet, vagy épp elolvassák az adott könyvet, így tágabb képet kaphatnak az adott jelenségről, s talán jobban be is tudják azt fogadni. 

A februári számban a képzelt barátok témakörét feszegettük Cecelia Ahern Bárcsak láthatnál c. regényének felhasználásával. Az már csak hab a tortán hogy még a címlapra is felkerültünk. Álmomban sem gondoltam volna, hogy velem egyszer ez megtörténhet. Mikor megláttam, úgy vigyorogtam, akár egy jóllakott óvodás, alig akartam elhinni. Úgy látszik eme grafomán hajlamom mégis csak vezet valahová. Ha érdekel titeket az írásunk, akkor a következő linken megvásárolhatjátok és letölthetitek digitális formátumban, vagy keressétek a Képmás magazin februári számát az újságosoknál!

Itt meg tudod vásárolni digitális formátumban:
Egy kis ízelítő az irományunkból:

Mindenkinek jó olvasgatást!

Adieu,
            Anaria

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése