2013. január 4.

Újévi Köszöntő

  No comments    
categories: , ,
" 2013-ban vegyél még több jó könyvet!"



Kedves Olvasóim, könyvmolybarátaim, szeretnék nektek én is boldog újévet kívánni, remélem, idén összejön minden, amit csak szeretnétek. Elnézést, hogy eddig meg sem nyikkantam, de a téli szünetben az agyamat, az íráskészségemet és a blogot is szabadságra küldtem.
Mindazonáltal most már kénytelen vagyok felvenni a fonalat, indul a munka, a tél még messze sokáig kitart, jönnek a hideg esték, szóval megint csak pötyögni fogok erről-arról, és remélem olvasni fogtok.
Egyúttal szeretném megköszönni, hogy már hétezerszer kattintottatok. El vagyok képedve, le vagyok nyűgözve, főleg mivel mostanában nagyon megugrott a nézettség, én meg örülök, mint majom a farkának. Igyekszem ezt meghálálni valamivel és kitalálni új és izgalmas dolgokat, amik tovább fokozzák a lelkesedéseteket, és ellátnak titeket további kattintgatnivalóval.
Hogy szavaimat egymásba ne öltsem, az ünnepi süteménymámorban több könyvet is volt szerencsém elolvasni. Nemsokára jön az eszmefuttatásom Kendare Blake: A rémálmok lánya c. regényéről. A keresőszavakból látom, hogy már nagyon várjátok és olvasnátok. Ha homlokon csókol a múzsa, akkor írni fogok Jamie McGuire – Gyönyörű sorscsapás c. művéről is, amit ajándékba kaptam, és olyan gyönyörűséges a borítója, hogy nem volt maradásom, befaltam az ünnepek alatt. Bátorkodtam elolvasni Becca Fitzpatricktól a Csitt, csitt-et is, amiről elöljáróban csak annyit, hogy ez az egyik legfurcsább könyv, amit valaha olvastam.

Jelenleg Rowling anyánk köti le a figyelmemet Átmeneti üresedésével, aminek egyre inkább kezdek ráérezni az ízére, pedig minden oldal tele van muglikkal[1] : -))
Egyelőre ennyi volnék, nemsokára jelentkezem, addig is tartsátok meg eme jó szokásotokat és kattintsatok rám sokszor, böngésszetek, olvassatok, kommenteljetek.
Minden jót!

Anaria


[1] J.K. Rowling Harry Potter c. regénysorozatában így nevezi a varázstalan embereket.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése