2013. november 3.

Hírverő #5 - A szavazás eredménye

Kedves Olvasóim!

Mint azt már tudjátok, az elmúlt egy hétben szavazatotokkal befolyásolhattátok, mit olvassak az elkövetkezendő időben. Ám még ennél is nagyobb tétje volt a dolognak, hiszen a két legtöbb szavazatot kapott könyvről nem csupán írni fogok, hanem majd meg is lehet őket nyerni egy karácsonyi nyereményjáték kíséretében. No de, hogy szavaimat egymásba ne öltsem, (dobpergés) íme a két győztes regény:

Alan Bradley: De mi került a pitébe?
Szépen felépített győzelem volt, hat szavazattal megverte az egész mezőnyt. Mondtam én nektek hogy ezek a piték, valahogy mindig érdekesek. Apropó, ki evett Halloweenkor tökös pitét? Én most szívesen nyammognék egy szelet almásat, vagy meggyeset.

Második helyezettünk öt szavazattal Rebecca Donovan Elakadó lélegzet című regénye. Nos az én lélegzetem is elakadt, mert sokáig az utolsó helyen kullogott aztán egyszer csak felúszott szépen az oldalvízen és lekörözte a magabiztosan menetelő A lány aki megérintette az eget c. művet. Ilyen a versenyszellem.


Akik eme két remekműre szavaztak remélem, örülnek, hiszen bejött a számításuk, akik pedig nem, ők vigasztalódjanak azzal, hogy akár még meg is nyerhetik valamelyik csodás könyvet, ha részt vesznek a hamarosan induló nyereményjátékban. Elvégre jön a karácsonyi őrület, azt sem tudjuk majd hol áll a fejünk, kinek milyen ajándékot szerezzünk be. Ha van olvasópalánta a családban, akkor egy problémával rögtön kevesebb, ha nyertek neki egy szuper regényt.
Ennyi volt a móka mára, kövessétek továbbra is szorgosan a blogot, hiszen nemsokára megmutatom, én honnét blogolok, milyen körülmények között születnek sziporkázóan elmés bejegyzéseim. Továbbá nemsokára a nyereményjáték részleteit is ismertetem. Érdemes hát szemfülesnek lennetek, addig pedig olvassatok gyorsan sokat!

Adieu,

            Anaria

1 megjegyzés: