2012. április 6.

Segítség a könyvvadászathoz


Tegnap rengeteget böngészgettem, szórakoztató volt bepötyögni a vágyott könyveket az ár-összehasonlítóba, hátha valamelyikkel szerencsém van, és olcsóbban landolhat a polcomon. Ezzel párhuzamosan kigyűjtöttem a különféle webáruházak és antikváriumok elérhetőségét ide oldalt, a Könyvpiac menü alá, hogy ti is kedvetekre vadászhassatok új esetleg régi olvasmányok után. A három kedvencemet be is mutatom nektek röviden.


Könyvtündér

A KönyVár árösszehasonlító oldaláról ismerem ezt az internetes könyváruházat. Nagyon barátságosnak, kellemesnek tartottam a nevét és a honlapban sem kellett csalódnom. A menü a szivárvány színeiben játszik. A legtöbb ilyen áruházhoz hasonlóan a könyvtündér is számos szezonális és egyéb akciókkal várja a kedves vásárlókat.
A könyveket kereshetjük kategóriánként, vagy megszemlélhetjük a férfi-női polcot, valamint a sikerlistát is. Ugyanakkor ha valaki szabadulni szeretne néhány jó állapotban lévő megunt könyvétől, ha felveszi a kapcsolatot az áruházzal, akkor ezt is megteheti. : )
A vásárláshoz mindössze regisztrálnunk kell, ezt követően a megadott e-mail címünkkel és jelszavunkkal bármikor beléphetünk. Ha nem szeretnénk kiszállítási díjat fizetni – ami egyébként 8000 Ft értékű rendelés felett ingyenes – akkor, ha budapestiek vagyunk, felvehetjük rendelésünket a központi raktárban, vagy az ország különböző pik-pak pontjain. Érdemes benézni, mert még az új könyveken is spórolhatunk néhányszáz forintot.

E-trader

Számomra eddig ismeretlen volt ez az internetes könyváruház. Ugyanakkor örülök, hogy ráakadtam, mert itt is számos könyvet beszerezhetünk olcsóbban, mint a vezető könyvesboltok, vagy internetes felületek bármelyikében.
Külön öröm, hogy, aki kényelmetlennek tartja a regisztrációs folyamatot, vagy nem szeretné, hogy adatait rögzítse a rendszer, annak nem kell ezt megtennie. Ettől függetlenül mégis leadhatja rendelését, s adatai a rendelés rögzítését követően törlődnek. Egyetlen hátránya, hogy az egyén így nem részesülhet a törzsvásárlói kedvezményekből.
A rendelt termékeket megkaphatjuk postán – 8500 Ft felett nincs postaköltség – beugorhatunk érte Budapesten a központi átvételi pontba, vagy felhappolhatjuk őket az ország számos Pik-pak pontján (vannak budapesti pik-pak pontok is, ha valaki még a központi helyig sem szeretne utazgatni).

Könyvudvar

Nos, aki még nem ismeri, annak most muszáj megismernie ezt a kis ékszerdobozt, ami a Múzeum Körúton rejtőzködik és várja az elszánt könyvmolyok érkezését. Tehetünk spontán látogatásokat is és böngészhetünk a helyszíni kínálatból, de megrendelhetjük a kívánt köteteket előre is, így csupán felkapjuk az áhított műveket és köd előttem köd utánam.
Fel kell készülni, ez igazi non-konform molybolt. Itt nem a legfrissebb trendi irányzatokat találhatjuk meg, hanem akár rég elfeledett műveket, kevésbé ismert, de ettől még nagyszerű regényeket, valamilyen szakirányhoz kötődő műveket, viszont az eredeti ár töredékéért és nem használtan. Na ugye, hogy érdemes bekukkantani?
Itt is lehet regisztráció nélkül vásárolni. Ha lehetőségünk nyílik rá, a megrendelt könyvekért bemehetünk személyesen az üzletbe, így nem kell postaköltséget fizetnünk, ami 990 Ft, 10000 Ft feletti rendelés esetében pedig ingyenes. Külön pozitívum, hogy akik folyton attól rettegnek, hogy éppen nem lesznek otthon, amikor a postás kétszer csenget, nos, ők kérhetik, hogy a csomagot a legközelebbi postára kézbesítsék, s majd érte mennek, amikor idejük engedi.

Ezeken kívül persze még számos remek helyet találtam, kukkantsátok meg őket és irány a könyvvadászat! Aki kapja marja! : )



2 megjegyzés:

  1. Még egyikről sem hallottam, többnyire az Alexandra -tól vagy a Bookline-tól rendelek 1x a molyboltból is rendeltem.

    Könyvtündért betettem a könyvjelzőbe, sőt már nyerni is akarok a fészbúkon. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is akkor fedeztem fel ezeket, amikor a KönyVár honlapon hasonlítgattam hol mennyibe kerül az adott kötet. Gondoltam másnak is hasznos lehet ezért telepakoltam a könyvpiac részt hátha sikerül egy-egy regényt sokkal olcsóbban levadászni :)))

    VálaszTörlés