2012. április 20.

Új blogprojekt


Töredelmesen be kell vallanom magamnak a tényt, hogy kiújult a grafomániám, ami azt jelenti, hogy írnom kell, és bizony egyre több benyomásom van, ami megköveteli magának a jól szabott bekezdéseket.
Ez a blog tanúsítja, hogy menthetetlen könyvmániákus molyoló vagyok, de ezen felül még van két nagy pillér, két másik vonulat, amit legalább ennyire szeretek: a zenét és a filmeket.
Terveztem, hogy indítok a blogon egy új rovatot, de aztán továbbgondoltam az ötletet, és úgy vélem, inkább külön teret engedek magamnak, hogy kifejtsem a zenéről a véleményem, illetve, hogy megismertesselek Téged Kedves Olvasó a kedvenceimmel, vagy éppen az újdonsült dallamokkal, amikre ráakadok. Ebből pedig egyenesen következett az ötletem, hogy akkor már a filmekről is papírra, azaz blogfelületre vetem a benyomásaimat. Így született meg az alábbi kis sarkocska, ahol mostantól már azt is elolvashatjátok, hogy mit néz Anaria, amikor néz, mint Jenő a moziban.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése