2012. április 26.

Megkésve bár de törve nem, én is voltam könyvfeszten


Megkésve bár, de törve nem, érkezik rövid szösszenetem, ugyanis még egy árva szót sem ejtettem a könyvfesztiválról. Életemben először voltam ilyen nagyszabású könyves rendezvényen, és azt hiszem, teljes valómban megértettem mit takar az a mondás, hogy a bőség zavara.
Legszívesebben legalább három tömött szatyorral távoztam volna a helyszínről sietősen, de mivel a kiadók nem szálltak el túlzottan, ami az árengedményeket illeti, ezért önmérsékletet tanúsítottam. Előre megírtam egy potenciális listát, és azt még aláhúzásokkal díszítettem, hogy mik a legleglegfontosabb csemegék, amiket mindenképp meg kell szerezem. Milyen jól tettem, mert könnyű ám elcsábulni, amikor ennyi hívogató borító, integető keménytábla, és vicces fülszöveg támad rád minden sarokról, akarom mondani standról. Legfőképpen Kate Mortontól szerettem volna megvenni a Felszáll a Köd c. könyvet (különösen azután, hogy azt hallottam tiszta Downton Abbey), de a kutyaütő könyvmolyképzősök nem hoztak belőle a fesztiválra. Csak és kizárólag a legújabb megjelenéseket népszerűsítették. Ettől kicsit elszontyolodtam, de aztán megvettem a másik két aláhúzott tételt:

A vérgrófra csak később ébredtem rá, hogy trilógia, szóval majd várakozni kell a folytatásra (manapság senki sem akar beleférni egy kötetbe), a kísértetház pedig régóta kísértett. Mi tagadás jó vaskos könyv, olyan mint egy féltégla. Mindketten szorgosan várakoznak elolvasásra, mert jelen pillanatban még a Mamma Luciát nyűvöm.  Ennyi lenne hát az annyi. És Ti milyen zsákmánnyal tértetek haza?

3 megjegyzés:

  1. A Kísértetházon most már én is kezdek gondolkodni, amikor átvettem a Geopennél a könyveimet,szemeztem vele kicsit és a fiatal kislány is ajánlgatta nekem........ szóval lehet, hogy majd én is beszerzem. De a Mamma Luciát, már küldi a kiadó!!! Kíváncsi leszek, hogy neked, hogy fog tetszeni.:)

    VálaszTörlés
  2. Felszáll a ködöt elküldöm e-bookba. Még én sem olvastam de akarom.
    A vérgrófra kivi vagyok arról mindenképpen írj.
    A kísértetház az alapanyaga a Jeremy Irons féle filmnek? Az nagyon jó film, tele jó színészekkel. :)

    VálaszTörlés
  3. Szilvamag: Nekem tetszik a mamma lucia bár még nem értem el a felét mert lassan haladok vele meg csapongok filmet nézek meg ilyenek de amúgy színvonalas kis könyv :)

    Ananiila: Köszike megkaptam :)Én is kíváncsi vagyok a vérgrófra mert a fülszöveg alapján ígéretesnek tűnt meg Saint German gróf a Kerstin Gier könyvekben is megjelenik és érdekel mi a különbség :) A film? hát én nemrég jöttem rá hogy van belőle film, de elébb elolvasom a regényt :))

    VálaszTörlés